Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Tα Λουλούδια της 3α

Η 3α αγαπά τα λουλούδια.
Ο Έρωτας της*



















     Ο " Κάκτος" της Διπλό επίφυλλο το όνομα του


















       Ο Κρίνος της


















        Το Γεράνι της


















      H Aζαλέα της


















        Η Βιολέτα της


















      Η Γαρδένια της


     Ο Κρίνος της που δεν άνθισε ακόμη


















      Η Τριανταφυλλιά της στο κήπο


















    Το Αλεξανδρινό της


















      Η Φραουλιά της


















     To Γεράνι της στο κήπο


















    Το Κουμ Κουάτ της


















     Η ανθισμένη πιθανότατα αχλαδιά της
*** Το διαδικτυακό όνομα 3α δόθηκε από την Άστρια.
* Το φυτό αυτό το λένε " Έρωτα "

36 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Tυχερή η 3α! Πούχει τόσο όμορφη βεράντα και τόσο όμορφο κήπο! Να μη τα φωτογραφίζει όμως γιατί σε λίγο καιρό ίσως φορολογηθεί για όλα αυτά..!

α Κενταύρου είπε...

@ Κariatida62
Xαίρομαι που είσαι καλά.
Έχει φυτέψει και τρεις ντοματιές λες να φορολογηθεί και η παραγωγή!!!!!!!

Dimos είπε...

Εννοείται! Σε λίγο θα φορολογηθεί και ο αέρας που αναπνέουμε, ίσως να φορολογηθεί και το σαρκίο μας με κάποιο είδος κεφαλικού φόρου. Πάντως είναι όμορφα... Και τώρα ανοιξιάτικα, όλα είναι στα ντουζένια τους.

Ελένη Μπέη είπε...

* Το φυτό αυτό το λένε "Έρωτα"

...και τον "κάκτο της", τον λένε διπλό επίφυλλο.

Υ.Γ. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που αγαπούν αληθινά τα λουλούδια. Έχουν λουλουδένια ψυχή. :)

ξωτικό είπε...

ευτυχώς που υπάρχουν οι απλές "μικρές " χαρές !!
κι εγώ αυτές τις μέρες κάθομαι και κοιτάω τον κατακόκκινο κρίνο μου και...απορώ ....
νόμιζα πως ο κόσμος σταμάτησε
Να την χαίρεσαι !!

Thalassenia είπε...

Τι γλυκό να υπάρχει μία 3α στην ζωή σου και να την ομορφαίνει έτσι και αλλιώς...
Ευτυχία.

Καλό σας βράδυ.

@kentavrou είπε...

@Dimo
Eνα είναι σίγουρο τη ψυχή σου δεν θα τη φορολογίσουν.

a-kentavrou είπε...

@Νερένια
Διπλό επίφυλλο,δεν το γνωρίζαμε.
Η 3α σε ευχαριστεί.

@kentavrou είπε...

@ξωτικό
Δεν πιστεύω να συγκρίνεις τις ερασιτεχνικές φωτο μου με τις καλλιτεχνικές τις δικές σου.
Πρέπει να έχεις πολύ δουλειά για να σταμάτησες τη φωτογράφιση.

a-kentavrou είπε...

@Τhalassenia
H 3a έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις στο προφίλ σου.

Margo είπε...

αν όλα αυτά τα έχει στο μπαλκόνι φαντάζομαι τι θα μπορούσε να κάνει σε έναν κήπο..
Να τη χαίρεσαι τη 3α:)

υ.γ. αν μας φορολογήσουν και την παραγωγή τη πατήσαμε:)

a-kentavrou είπε...

@Margo
Σου είχα μιλήσει για το άγνωστο φυτό.
Για σένα μπήκε η λέξη πιθανή αχλαδιά.
Εχει 10 άνθη και περιμένουμε αν κάποιο από αυτά θα οδηγήσει σε καρπό ,τότε θα είμαστε σίγουροι ότι θα είναι αχλαδιά.Η μελέτη των φύλλων,και ιδιαίτερα του άνθους τείνουν προς αυτή τη κατεύθυνση.

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Χάρμα οφθαλμών που οδηγεί σ' ένα συμπέρασμα: Την ομορφιά εμείς τη βάζουμε στη ζωή μας!
Και τα φυτά με την ομορφιά τους εκδηλώνουν την ευγνωμοσύνη τους για την αγάπη και τη φροντίδα που δέχονται. Φαίνεται ότι η 3α δεν κεντάει μόνο στο ύφασμα και μέσα στην τάξη, αλλά και στο μπαλκόνι και στον κήπο της.

Margo είπε...

Αχλαδιά μοιάζει.. μου κάνει εντύπωση πόσο καλή είναι παρόλη την ταλαιπωρία της. Αν δεν την βρίσκατε θα πέθαινε!
Καλό σας μεσημέρι..

Άστρια είπε...

Ω,... άργησα τόσο;;;!!!

Τί όμορφα τα λουλούδια της 3α!!!

Λένε ότι τα λουλούδια αναγνωρίζουν τους ανθρώπους που τα αγαπάνε και τα φροντίζουν και τους το ανταποδίδουν με όση δύναμη ομορφιάς έχουν. Και είναι αλήθεια!! (για να μιλήσουμε δε και με την γλώσσα του α, έχουν γίνει και πολλά σχετικά πειράματα:)

Το 3α προέκυψε κατ' αρχήν σε ένα σχόλιο, ως γυναικεία υποστήριξη στην αναγνώριση του υψηλού ρόλου της συντρόφου δίπλα σ' έναν άνδρα (εδώ του α).
Όμως στη συνέχεια, μέσα από τα σχόλια και τις αναρτήσεις, το 3α ανέδειξε (χάρις στο α, να το πούμε κι αυτό:) εκτός από το μέγεθος ενός αστεριού και την ξεχωριστή του λάμψη: φως, αγάπη, ομορφιά!

α και 3α, να είστε καλά και πάντα έτσι όμορφα μαζί!
Σας ευχαριστώ, είναι τιμή μου να είστε ανάμεσα από τα αστέρια του (bloggo)κόσμου μου:)

a-kentavrou είπε...

@ Yπατία
Nα λάβεις υπόψη σου ότι και εγώ και η 3α είμαστε εσωτερικοί μετανάστες στην Αθήνα.Από τα παιδικά μας χρόνια ζούμε με αυτά.

a-kentavrou είπε...

@Άστρια
Η Δώρα =3α σε ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια.
Φυσικά προσθέτοντας το α με το 3α γίναμε τελικά 6α!!!!!!!
Θα σου πω για τα κοτσύφια.
Μου έβαλες την ιδέα να τα μελετήσω.
Παρατήρησα ότι άλλαξε η συμπεριφορά τους, ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να τα πλησιάσεις κάτω από τρία μέτρα,είναι εξαιρετικά καχύποπτα μόλις σε δούνε εξαφανίζονται και κρύβονται στούς θάμνους.
Αποφάσισα να τα φωτογραφήσω ,επειδή στο κήπο είχε μείνει μόνο ενα ζευγάρι και με τη παραμικρή κίνηση του χεριού μου έφευγαν,πήγα σε ένα γειτονικό πάρκο κάθησα σε ένα παγκάκι και περίμενα τελικά φωτογράφησα δυο αλλά για να έχω καλύτερο αποτέλεσμα έπρεπε να έχω τηλεφακό.Παρατήρησα ότι κελαιδούσαν με τρίλιες απαντώντας ή στο σύντροφο τους ή σε κάποιο άλλο κοτσύφι.Η συμπεριφορά τους πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν γεννήσει και έχουν υποχρεώσεις.Θα κάνω προσεχώς ανάρτηση μαζί με άλλα δυο ζωάκια του κήπου.

Άιναφετς είπε...

Μα ναι...η 3α έχει πράσινο χέρι, ο Κένταυρος την γνώση και το αποτέλεσμα άψογο...
Χρόνια πολλά και σε όλες τις μανούλες της παρέας!

α Κενταύρου είπε...

@Άιναφετς
Έχουμε μια διαφορά στο πράσινο.Εμείς κολυμπάμε σε ενα απέραντο τσιμέντο έχοντας αγκαλιά λίγα λουλούδια και λίγο πράσινο,εσύ κολυμπάς στο πράσινο ζώντας σε μια τσιμεντένια βάρκα!!!!!!
Καληνύχτα

ξωτικό είπε...

Nαι φίλε μου έχω πολύ δουλειά...... προσπαθώ να καταλάβω !!

η αχλαδια σας μοιάζει πολύ με τον φιλάδελφο !!!

a-kentavrou είπε...

@ξωτικό
Δεν είναι φιλάδελφος !!!!!διότι ο φιλάδελφος είναι θάμνος το δικό μας είναι δένδρο και μάλιστα ήταν εγκαταλελειμένο και το περιμαζέψαμε,επίσης οι στήμονες του είναι διαφορετικοί από του φιλάδελφου και τέλος στο δένδρο μας το άνθος είναι στο άκρο μίσχου μήκους 5 εκατοστών.
Εσύ πάντως θα ήθελες να είναι φιλάδελφος για να μου κολήσεις το παρατσούκλι!!!!!!
a-kentavrou o φιλάδελφος

dimitris είπε...

Δασκαλε καλημερα, ''ερχομαι'' και κοιταζω το μπαλκονι σας, ωραια, ανασα, μπραβο σας.

σταγόνα είπε...

τυχερούλης που είσαι δασκαλε!!! με την 3α στο πλευρό σου να φροντίζει ανελλιπώς να σε ανεφοδιάζει οξυγόνο.. :):) ειδικά στις δύσκολες μέρες που διανύουμε οι μικρές οάσεις μέσα μας και γύρω μας γίνονται άκρως πολύτιμες ..:)

a-kentavrou είπε...

@σταγόνα
Είπα να τιμήσω όλες τις γυναίκες που λατρεύουν τα λουλούδια!!!!

iamaticus είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ Α-ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ...
...Συγγνωμη,λιγο χαθηκα...(ζω σε ψηφιακο ημιφως-ΣΥΜΠΑΘΑΜΕ!!χα χα)
Σχολιασα αρθρο σου...για εναλλακτικες πηγες ενεργειας,το ψαχνω τι εγινε.
Παντως και δω που ηρθα μ αρεσε πολυ...
Κηποι,λουλουδια,ανοιξιατικα πραματα.
Και μια φυση που απεχθανεται τα κενα..(λουλουδικα στα αστικα μπαλκονια...ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ ΒΕΡΑΝΤΑ)

α Κενταύρου είπε...

@iamaticus
Eυχαριστώ για την επίσκεψη σου.
Διάβασα τα σχόλια για την Ενέργεια.Δεν διεκδικώ ότι είμαι κάτοχος της αλήθειας,αλλά έχω ένα πλεονέκτημα ότι δεν είναι κατευθυνόμενες οι απόψεις μου από συμφέροντα.Είναι οι απόψεις που βασίζονται στις λίγες επιστημονικές γνώσεις που έχω και στη λογική.
Τα λουλούδια που βλέπεις είναι τα λουλούδια μιας ζωής 32 χρόνων με τη 3α.

μαχαιρης είπε...

ερχομαι και στο δικο σου τοπο να εκφρασω την μεταμελεια μου για το απαντητικο σχολιο μου στο μπλογκ του δημητρη....ειληκρινως προκειται περι μιας ηλιθιας εκφρασης που μου ξεφυγε ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΚΑΙ απεναντιας θεωρω τιμητικο να μου απαντας και ας εχουμε διαφωνιες..Ελπιζω να το διαγραψεις ως μη γεγονος...

iamaticus είπε...

Α ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ...
Να ειμαστε καλα ολοι,με τα κοριτσια μας που αγαπαμε.
Για σκεψου συμπτωση εσυ και γω σχεδον τα ιδια χρονια.
Εγω παλι...θα σου φωτογραφιζα τα φαγητα της....με εχει κανει 200 κιλα!!!

α Κενταύρου είπε...

@μαχαιρης
Άφησα σχόλιο στο Δημήτρη οι εξηγήσεις σου ήταν επαρκείς.

α Κενταύρου είπε...

@iamaticus
To είχα και εγώ το πρόβλημα αλλά έβαλλα έλεγχο και τώρα στα 1,7 είμαι 80 κιλά,με βάση τις συνθήκες που σε προκαλούν ικανοποιητικά!Το πρόβλημα το έχει η ίδια πλέον!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!!!!

a-kentavrou είπε...

@SKROYTZAKOS
Eνα ροζ λουλουδάκι από το "κάκτο" μας χάρισμα σου,για την ευχή σου!!!

Άιναφετς είπε...

Καλημέρα και στους δυο σας!
Δεν είχα διαβάσει την απάντηση στο σχόλιο μου!
χα χα χα, Τι εννοείς τσιμεντένια βάρκα...αν εννοείς το σπίτι μου, είναι ξύλινο εντελώς οικολογικό και το έχω σχεδιάσει μόνη!!!
ΑΦ...μη ξεχνάς μια πρόσκληση....

a-kentavrou είπε...

@AΦ
Ναι φαντάστηκα ότι το σπίτι σου θα είναι μια τσιμεντένια κατασκευή,εσύ όμως σχεδίασες και κατασκεύασες τη κιβωτό του Νώε και φυσικά επιπλέει στο πράσινο!!!!!
Ευχαριστώ για τη πρόσκληση.

habilis είπε...

Ομορφη ανθοξενάγηση !

a-kentavrou είπε...

@habilis
Eυχαριστώ για την επίσκεψη,μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω τη Ρωσική ζωγραφική αλλά και την ανάλυση σου για τη πολιτική και την Ολυμπιάδα.