Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Άγριες Ανεμώνες από τη Πεντέλη

31 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Πανέμορφες!!!! Να δεις τι σου φέρνω κι'εγώ αύριο απο τα Σάλωνα και το Γαλαξείδι...Αποκλειστικά για το φίλο μου που του αρέσουν και μαζεύει τα μαβιά...

a-kentavrou είπε...

Kαλησπέρα
Καλώς ήρθες.
Δεν γνωρίζω πόσο εύκολα μπορείς να προσεγγίσεις τη Πεντέλη εγώ μένω κοντά.Αυτή την εποχή στις πλαγιές του σε ένα καταπράσινο τάπητα έχουν ανθίσει οι ανεμώνες.Εκεί κοντά στο μοναστήρι και δυτικά από τις ταβέρνες υπάρχει ένας αγροτικός δρόμος με ένα γεφύρι από κάτω τρέχει ένα μικρό ποτάμι που δημιουργεί ένα μικρό καταράκτη.Στη περιοχή ακούγεται ο παφλασμός του νερού.Όλα αυτά στην Αθήνα.Αυτές οι δικές μου εικόνες από το τριήμερο, περιμένω με ανυπομονησία τις δικές σου.

Άστρια είπε...

Πολύ όμορφο μπουκέτο!!!!
Και οι εικόνες από την Πεντέλη επίσης!
Σαν μικρά ποιηματάκια οι εικόνες και οι ήχοι που γράφτηκαν, για τα μάτια, για την ψυχή!

Κάνοντας μια βόλτα σε προηγούμενες αναρτήσεις σου διάβασα πολύ ενδιαφέροντα θέματα. Πολύ εντυπωσιακό ήταν το βίντεο για τους φάρους, και να πω συμπτωματικά, οτι εδώ και πολύ καιρό σκεφτόμουνα να κάνω μια ανάρτηση για τους φάρους για τους οποίους έχω και δύο υπέροχα βιβλία. Τώρα το ξαναθυμήθηκα:)))

Σταλαγματιά είπε...

Λατρεύω τα λουλούδια και περισσότερο εκείνα της ψυχής που το άρωμα τους σε τυλίγει και σε μεθά!!!

Καλώς σε βρίσκω!

dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα) είπε...

Πώς να μην είναι τόσο όμορφες οι ανεμώνες όταν προέρχονται από τα αστείρευτα δάκρυα της Θεάς Αφροδίτης για τον Αδωνη;
Μια όμορφη μέρα να έχουμε!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Πολύ πολύ όμορφα λουλούδια

Στην Πεντέλη ανεβαίνω πολύ τακτικά
κάθε εποχή για φωτογράφιση
Μένω στα Βριλήσσια και ανεβαίνω με τα πόδια

Καλό πρωινό

Fractal είπε...

Ωραίο το μωβ..
Ένα μεγάλο κόκκινο που στο δρόμο του σθυνάντησε ένα μικροσκοπικό μπλέ και σφιχταγγαλιάστηκαν..
Άντε τώρα να τα χωρίσεις..
sailor είμαστε γείτονες.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Από τα ομορφότερα λουλούδια και τα πιο αγχολυτικά γιατί αυτό το μωβ είναι θεραπευτικό για το αγχος.
Προσοχή όχι για την κατάθλιψη.
Είναι ονειρεμένα λουλούδια και έχουν τη θέση τους και τη χρησιμότητά τους μέσα στο χρόνο.
Την καλησπέρα μας.

α Κενταύρου είπε...

Καλημέρα Άστρια
Είσαι η αιτία που δημιουργήθηκε αυτό το μπουκέτο,τα κυκλάμινα μας έδωσαν αφορμή για συζήτηση,η βοτανολόγος-κηπουρός λάτρης των λουλουδιών αυτή την εποχή βγαίνει για ανεμώνες τότε σκέφτηκα την ομορφιά που μας χάρισες έπρεπε να την ανταποδώσουμε.
Η βοτανολόγος μου είπε θα στενοχωρηθούν οι φίλες σου αν τις δουν σε ένα βάζο.Είχε δίκιο...

α Κενταύρου είπε...

Καλημέρα Sailor
Kαι εγώ μένω Βριλήσσια.
Το βουνό μας δυστυχώς καταστράφηκε,ελάχιστα έμειναν από τη παλιά ομορφιά του.
Είδα τις φωτο σου είσαι καλλιτέχνης...

α Κενταύρου είπε...

Καλημέρα fractal
Mένω Βριλήσσια ,πόσο άδικοι με τη φύση είμαστε .Το Βριλησσό ποταμό τον κάναμε ένα βρώμικο χαντάκι που περνά δίπλα στον Αγιο Αντώνιο και μετά χάνεται.Για το τσιμέντωμα του πάρκου του Ναυτικού δεν συζητώ..Η πλατεία Αναλήψεως τσιμεντόπαρκο.
Ο Δήμαρχος για τις καλές υπηρεσίες που μας προσέφερε έγινε Βουλευτής...Το μωβ χρώμα του πένθους ταιριάζει για τη καταστροφή της ομορφιάς.

α Κενταύρου είπε...

Καλημέρα Αστρο - Συμμορίτες
Το μωβ στην άκρη του φάσματος είναι το Ιώδες,μετά από αυτό το χρώμα το αόρατο ultra violet κατάλληλο για αστροσυμμορίτες.

α Κενταύρου είπε...

Καλημέρα σου Σταλαγματιά
Οι σταλαγματιές σου πότισαν τις ανεμώνες του βουνού και τώρα θα ποτίζουν και τη ψυχή μας.

α Κενταύρου είπε...

Καλημέρα dimitrisp(σε χρονο ενεστωτα)
Ο Άδωνης το Μάρτιο θα αφήσει τη Περσεφόνη και θα έρθει να συναντήσει την Αφροδίτη να χαρούν τον έρωτά τους ανάμεσα στα λουλούδια..

Dimos είπε...

Πολύ όμορφο το μπουκετάκι! Το σχόλιό σου πάλι για την σταδιακή απαξίωση και το τσιμέντωμα της πεντελικής φύσης, όχι.. Μου θύμισες όταν μικρός, στο Δημοτικό, παρακολουθούσα από το παράθυρο του σπιτιού μου την τεράστια πυρκαγιά που κατάπινε το δάσος του Σέιχ Σου. Συνέβαινε απέναντι από το μπαλκόνι μου, μπροστά στα μάτια μου. Η εικόνα της καταστροφής ήταν αντριχιαστική... τουλάχιστον δεν μεσολάβησε στην συνέχεια κάποιος αδίστακτος δάχτυλος και η περισσσότερη καμμένη κι εκχερσωμένη γη αναδασώθηκε αντί να χτιστεί με μεζονέτες. Πάλι καλά.

Τις καλησπέρες μου.

α Κενταύρου είπε...

Dimo Kαλησπέρα
Ο λαός λέει μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μη λες.Πρόσεχε μήπως μετά από μερικά χρόνια σε κανένα καμένο δάσος εσύ μεγαλοεργολάβος στη Χαλκιδική κτίζεις μεζονέτες και εγώ ο οικολογικά ευαίσθητος έρθω και αγοράσω καμιά από αυτές και φαντάζομαι λόγω γνωριμίας να μου κάνεις καλή τιμή!!!

ξωτικό είπε...

Aααα τι χαρά έχουμε τα ίδια πλακάκια !!!!
έεε και τα λουλούδια δε λέω ωραία είναι (χαχα)
Μου θύμισες οτι πέρσι που δεν είχα μπλέξει με τα blog είχα ρίξει σπόρους και είχα ολόδικές μου τέτοιες ανεμώνες σνίφ σνίφ .
Μωρέ τι ωραία που το είπες πάντως "μώβ 60 εκατομμυρίων χρόνων"
καλώς σε βρήκα (και ...να δω πως θα γλυτώσω)

a-kentavrou είπε...

Καλησπέρα καλώς ήρθες στο άστρο μου
Αυτό δεν ήταν σπόρος ήταν υβρίδιο δηλαδή μπάσταρδα πράγματα πως άντεξε η καρδιά σου,εσύ η τεχνήτρα της αυθεντικής παραδοσιακής πίτας να φυτεύεις τέτοιους σπόρους .Τελικά έψαξα αλλά δεν κατάλαβα τι πίτα είναι.Εκτός από πλακάκια και λουλούδια γράφω και τα μικρά φυσικά μου,όσοι πιστοί προσέλθετε....

Άιναφετς είπε...

Μιχάλη καλησπέρα,
Έρχομαι λίγο καθυστερημένα είμαι λίγο βραδυκίνητη...λόγω ηλικίας!
Στο βουνό της ΒΑ Αττικής που ζώ, πριν 17 χρόνια είχα φυτέξει βολβούς "ανεμώνης", τώρα βγαίνουν παντού και είναι πολύχρωμες, οι πιο απίστευτες είναι μερικές άσπρες...ναι μου αρέσουν τα "μικρά φυσικά" σου! ΑΦ...

a-kentavrou είπε...

Aγαπητή μου Καλημέρα
Ξυπνάμε πρωϊ γιατί είμαστε δύο, υπάρχει και βοτανολόγος που μάζεψε μαζί μου τις ανεμώνες.
Είχα διαβάσει το βιογραφικό σου,είδα και τη φωτο μιας πανέμορφης μικρής νεράιδας, όταν ήρθα για πρώτη φορά στο blog σου έχεις ένα όμορφο παρελθόν και ελπίζω ότι ζεις ένα όμορφο παρόν και σου εύχομαι και ένα ευτυχισμένο μέλλον.
Είσαι ευτυχής που ζεις σε βουνό κοντά σε ανεμώνες.

dimitris είπε...

καλησπερα aKentavrou, μου αρεσει που σου προτεινα ιστολογια, γκαφα,με συγχωρεις.Οι φωτογραφιες σου πολυ ωραιες, τωρα αν δεν κανεις ''λιανα'' το αλπικη πτυχωση κατα το καινοζωικο αιωνα....

a-kentavrou είπε...

Kαλώς ηρθες στο άστρο μου
Δεν κατάλαβα τη γκάφα.Το πήρα ότι αυτά είναι τα ιστολόγια που παρακολουθείς.Οχι δεν υπάρχει γκάφα.
Η ηλικία της Γης με βάση τα απολιθώματα χωρίζεται σε Γεωλογικούς αιώνες Παλαιοζωικός,Αρχαιοζωικός,Μεσοζωικός,και ο τελευταίος ο Καινοζωικός αυτός λοιπόν άρχισε πριν 60-70 εκατ.χρόνια σε αυτόν τον αιώνα έγιναν οροσειρές με σεισμούς και αναταράξεις στην επιφάνεια της Γης,η ορογένεση στη γλώσσα της Γεωλογίας λέγεται πτύχωση.Οι Αλπεις στη Ιταλία την Αυστρία και η Πίνδος,η Πάρνηθα, η Πεντέλη, Ο Υμηττός τα βουνά του χωριού σου φτιάχτηκαν αυτό τον αιώνα.Αφού έγινε η Πεντέλη όταν έγιναν οι Αλπεις λέμε Αλπική πτύχωση.
Σε κάλυψα?
Ο καθένας με τη γλώσσα που ξέρει, μην νομίζεις ότι και εγώ κατάλαβα όλη τη ναυτική ορολογία και τα λεξιλόγια,αλλά μου αρέσει η απλή χωρις τσιριντσαντζουλες γλώσσα που γράφεις και σε διαβάζω.Ο Λοστρόμος πεθερός λεβέντης και καθαρός σαν τη θάλασσα.
Oσο για τις φωτογραφίες η επισήμανση δεν ήταν απαραίτητη διότι όλοι έχουμε τις πηγές μας.

Madame de la Luna είπε...

Μεγάλη αδυναμία έχω στις ανεμώνες και το ξέρεις νομίζω.

Πράγματι, ευχάριστη έκπληξη με περίμενε εδώ. Πολύ θα ήθελα να τις δω και στο δάσος με το ποτάμι. Φέτος, δεν το έχω καταφέρει ακόμα..

Καλό σου βράδυ.. Πάω να διαβάσω και τα προηγούμενα..

dimitris είπε...

a- Kentavrou νομιζα οτι δεν εχεις ιστοσελιδα,ο πεθερος καταφερε και εγινε τριτος με ευεργετικο και καμαρωνει. Ωραια τοσες γνωσεις γιατι δεν τις μεταφερεις στην ιστοσελιδα σου, πρεπει να αγοραζουμε το γεωτροπιο [ελευθεροτυπια] η το national geographic για να ''μπαινουμε'' σε αλλους γαλαξιες????!!!!!

a-kentavrou είπε...

Kαλημέρα Κυρά του Φεγγαριού
Βεβαίως και το ξέρω μου το είχες αναφέρει.
Ευχαριστώ για τη τιμή που μου κάνεις να μελετάς τα κείμενα μου.

a-kentavrou είπε...

Kαλημέρα Καπετάνιε Dimitris
Με τόσα καράβια σου αξίζει ο τίτλος.
Οσο για το πεθερό να του πεις, ότι του απονέμω τιμητικά το τίτλο του Αρχιπλοιάρχου γιατί με τόσα που έχει δει και κάνει στη ζωή του οργώνοντας τις θάλασσες έπρεπε να του πούμε ευχαριστώ .Στα δύσκολα χρόνια αυτός και πολλοί άλλοι έστελναν συνάλλαγμα για να γίνει η Ελλάδα αυτό που είναι σήμερα.
Σιγά σιγά ανάμεσα σε λουλούδια βάζω και λίγη επιστήμη.

σταγόνα είπε...

την Κυριακή βούτηξα μέχρι τον αστράγαλο στη λάσπη(με όλα τα επακόλουθα) για να μαζέψω ένα μπουκετάκι ίδιο σχεδόν με το δικό σου..:):)
με μάγεψε η εικόνα και δεν κοίταξα μπροστά μου!!σκέφτομαι πάλι το πάθημά μου και χαμογελάω..:):)
ακόμα το έχω στην κουζίνα μου..
καλώς σε βρίσκω:)

α Κενταύρου είπε...

Kαλησπέρα σου
Να δούμε το μικρό μπουκετάκι,να μας πείς το τόπο.
Πήγες Πράγα είδα τις θαυμάσιες φωτό και τη φιγούρα σου στο ποταμό Δούναβη ή κάνω λάθος.Οι αμυγδαλιές είναι οι πρώτες από τα δένδρα που ανθίζουν αυτή την εποχή.
Θα κάνω ανάρτηση μυγδαλιές.Δεν είναι τόσο καλιτεχνικές οι φωτό μου αλλά είναι γνήσιες και φωτογραφήθηκαν τη Καθαρή Δευτέρα.
Καλώς ήρθες στο άστρο μου

dimitris είπε...

αΚενταυρου δεν ανοιγει στο νεο θεμα σου με στελνει παλι εδω που σου γραφω.

A.G.Selena είπε...

Πανέμορφες!
Αλήθεια δημιουργήθηκαν στην Πεντέλη?!Δεν το ήξερα!
Μία ακόμα από τις ομορφιές που έχει η Ελλάδα μας!!
Φιλιά πολλά Κένταυρε μου!
Καλή σου μέρα!

α Κενταύρου είπε...

@Dimitris
Aυτό που είδες ήταν δοκιμαστικό